2014. március 29., szombat

Lányosan, de sportosan!



OUTFIT OF THE DAY




 A jó időre való tekintettel, megragadtuk az alkalmat, és ki is mentünk egy outifit poszthoz fotókat készíteni. 
Beköszöntött a tavasz, így már bátran lehet vékonyabb, illetve lengébb ruhadarabokat viselni.
Tehát, ebben a bejegyzésben egy sportos, de mégis lányos outfitet hoztam Nektek.
 Itt látható egészben a ruha összeállítás, ami meglehetősen kényelmes ahhoz képest hogy szoknyát választottam. Ömm, igen, eddig kicsit távol álltak tőlem a szoknyák, de kezdem őket megkedvelni.
 A képen látható inget a choies.com-ról rendeltem, 38dollárért. Elég masszív anyaga van, nem kell attól félni hogy esetleg szét fog jönni.
ing:www.choies.com/product/denim-shirt-with-stud-shoulder_p13878

A nyaklánc a claire's-ből van, kétezer forint körül mozog az ára.
 A szoknya magasított derekú, amivel optikailag hosszabb lábakat érhetünk el, amit valljunk be, nem hátrány. Habár nem nagyon venni észre, de a tetején egy vastag fekete gumis rész van, ez segít abban hogy ne csússzon le rólam. Alapvetően egy fehér szoknya, egy csipke szerű réteggel. A takkoból szereztem még rettenetesen régen. :)




Végül pedig a cipő, én egy nike sportcipőt (és a farmer kabátot is ezért) választottam hogy megtörjem az elegáns vonalát a szettnek, de bátran lehet hordani akár magassarkúval és blézerrel, úgy már tuti elegáns. :)

8 megjegyzés: